Strategia Marki

strategia marki.jpg

Strategia marki to wieloetapowy i wielokierunkowy proces, służący zbudowaniu świadomości marki u jak największej liczby odbiorców.

Podstawą działań jest analiza rynku pod kątem obecności firmy w mediach i jej znajomości u konsumentów. Dzięki temu moĹźna zbudować model oczekiwań odbiorców i ocenę oferty firmy pod kątem działań konkurencji. Jest to podstawą dla przygotowania i wdroĹźenia skutecznej strategii marketingowej. Kolejnym etapem jest zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa i PR-owa, prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie. Ostatni krok to ocena skuteczności kampanii i monitorowanie rezultatów.

Web-director pomoĹźe Państwu przygotować i wprowadzić w Ĺźycie skuteczną strategię marki, dostosowaną do indywidualnych potrzeb i oczekiwań, oraz do wymogów rynku. Dzięki naszemu doświadczeniu będą mogli Państwo w końcu zrealizować swoją wizję firmy.

Wybierając naszą ofertę zyskują Państwo:

  • analizę obecności marki w mediach i w świadomości konsumentów na tle działań konkurencji,

  • unikalną kampanię reklamowo - PR-ową, poprzedzoną rzetelną analizą,

  • zwiększenie liczby odbiorców i podniesienie świadmości marki.