Strategia marki to wieloetapowy i wielokierunkowy proces, sĹuĹźÄ
cy zbudowaniu ĹwiadomoĹci marki u jak najwiÄkszej liczby odbiorców.
PodstawÄ
dziaĹaĹ jest analiza rynku pod kÄ
tem obecnoĹci firmy w mediach i jej znajomoĹci u konsumentów. DziÄki temu moĹźna zbudowaÄ model oczekiwaĹ odbiorców i ocenÄ oferty firmy pod kÄ
tem dziaĹaĹ konkurencji. Jest to podstawÄ
dla przygotowania i wdroĹźenia skutecznej strategii marketingowej. Kolejnym etapem jest zakrojona na szerokÄ
skalÄ kampania reklamowa i PR-owa, prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w Internecie. Ostatni krok to ocena skutecznoĹci kampanii i monitorowanie rezultatów.
|
Web-director pomoĹźe PaĹstwu przygotowaÄ i wprowadziÄ w Ĺźycie skutecznÄ
strategiÄ marki, dostosowanÄ
do indywidualnych potrzeb i oczekiwaĹ, oraz do wymogów rynku. DziÄki naszemu doĹwiadczeniu bÄdÄ
mogli PaĹstwo w koĹcu zrealizowaÄ swojÄ
wizjÄ firmy.
WybierajÄ
c naszÄ
ofertÄ zyskujÄ
PaĹstwo:
-
analizÄ obecnoĹci marki w mediach i w ĹwiadomoĹci konsumentów na tle dziaĹaĹ konkurencji,
-
unikalnÄ
kampaniÄ reklamowo - PR-owÄ
, poprzedzonÄ
rzetelnÄ
analizÄ
,
-
zwiÄkszenie liczby odbiorców i podniesienie ĹwiadmoĹci marki.
|