Media społecznościowe

media spolecznosciowe.jpg

Pozytywny wizerunek w Internecie to niezwykle istotny element funkcjonowania firmy we współczesnym świecie. Na zaistnienie w świadomości odbiorców i e-PR składa się szereg działań oraz kampanii wizerunkowych. Niezwykle skutecznym medium na tym polu są serwisy społecznościowe typu Facebook, Twitter etc. Są one obecnie jednym z najlepszych narzędzi promocji oraz sprzedaĹźy usług czy produktów, m. in. ze względu na ogromną (nadal ciągle rosnącą) liczbę uĹźytkowników oraz moĹźliwość łatwego i bezpośredniego dotarcia do klientów.

Jednak aby w pełni wykorzystać ten potencjał, nie wystarczy sama obecność w serwisach społecznościowych.

Niezbędna jest strategia oparta o systematyczne i sekwencyjne działania, takie jak:

  • informowanie uĹźytkowników o nowościach w atrakcyjny sposób
  • aktywne konkursy z nagrodami
  • stosowanie marketingu szeptanego
  • akcje promocyjne, skierowane do konkretnej grupy odbiorców
  • aktywni fani na profilu, którzy chcą czytać, komentować i udostępniać treść bądĹş grafikę.

Tylko tak zaplanowanie działania gwarantują zaistnienie czy teĹź wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki w świadomości uĹźytkowników i potencjalnych klientów. Dzięki odpowiedniej strategii będą mogli Państwo zdobyć oddaną grupę klientów, wiernych danej firmie czy marce.