| 
					Pozytywny wizerunek w Internecie to niezwykle istotny element funkcjonowania firmy we wspóĹczesnym Ĺwiecie. Na zaistnienie w ĹwiadomoĹci odbiorców i e-PR skĹada siÄ szereg dziaĹaĹ oraz kampanii wizerunkowych. Niezwykle skutecznym medium na tym polu sÄ
 serwisy spoĹecznoĹciowe typu Facebook, Twitter etc. SÄ
 one obecnie jednym z najlepszych narzÄdzi promocji oraz sprzedaĹźy usĹug czy produktów, m. in. ze wzglÄdu na ogromnÄ
 (nadal ciÄ
gle rosnÄ
cÄ
) liczbÄ uĹźytkowników oraz moĹźliwoĹÄ Ĺatwego i bezpoĹredniego dotarcia do klientów.
 Jednak aby w peĹni wykorzystaÄ ten potencjaĹ, nie wystarczy sama obecnoĹÄ w serwisach spoĹecznoĹciowych.
 | 
					NiezbÄdna jest strategia oparta o systematyczne i sekwencyjne dziaĹania, takie jak:
 
 
					
						informowanie uĹźytkowników o nowoĹciach w atrakcyjny sposób
						aktywne konkursy z nagrodami
						stosowanie marketingu szeptanego
						akcje promocyjne, skierowane do konkretnej grupy odbiorców
						aktywni fani na profilu, którzy chcÄ
 czytaÄ, komentowaÄ i udostÄpniaÄ treĹÄ bÄ
dĹş grafikÄ.
 
					Tylko tak zaplanowanie dziaĹania gwarantujÄ
 zaistnienie czy teĹź wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki w ĹwiadomoĹci uĹźytkowników i potencjalnych klientów. DziÄki odpowiedniej strategii bÄdÄ
 mogli PaĹstwo zdobyÄ oddanÄ
 grupÄ klientów, wiernych danej firmie czy marce. |