| 
				 
					Prowadzenie bloga firmowego lub zwiÄ
zanego z danÄ
 profesjÄ
 to Ĺwietny sposób na dotarcie do potencjalnego klienta. Dlatego blogi branĹźowe sÄ
 nieodĹÄ
cznÄ
 czÄĹciÄ
 kaĹźdej dobrze przygotowanej kampanii e-PR i strategii marki. 
					 
					Badania wykazujÄ
, Ĺźe wiÄkszoĹÄ Internautów poszukujÄ
c informacji i opinii o produktach, swojÄ
 uwagÄ kieruje najpierw wĹaĹnie na blogi. Co wiÄcej, cieszÄ
 siÄ one wiÄkszym zaufaniem niĹź tradycyjna reklama telewizyjna, a koszty ich prowadzenia sÄ
 nieporównywalnie mniejsze. 
					 
					Kryje siÄ wiÄc w nich wielki potencjaĹ, a stosunkowo maĹa liczba blogów branĹźowych w Polsce stwarza moĹźliwoĹÄ dotarcia do duĹźego grona odbiorców nawet maĹym firmom czy pojedynczym osobom. Blog moĹźe staÄ siÄ niezwykle skutecznÄ
 formÄ
 promocji firmy i danych produktów, oraz sposobem na zdobycie nowych klientów.  
				
			 | 
			
				 
					 Aby tak siÄ staĹo, umieszczanie treĹci muszÄ
 byÄ nietuzinkowe i interesujÄ
ce, napisane jÄzykiem odbiegajÄ
cym od jÄzyka reklamy i PR-u.  
					 
					Nasi specjaliĹci pomogÄ
 PaĹstwu stworzyÄ blog dostosowany do profilu dziaĹalnoĹci, atrakcyjny dla konsumenta i który niewielkim pozwoli na zaistnienie w Internecie. 
					 
					WybierajÄ
c naszÄ
 ofertÄ zyskujÄ
 PaĹstwo: 
					 
				
					- 
						ciekawie tworzone blogi o nietuzinkowej treĹci,
 
						 
					- 
						blogi dostosowane do profilu dziaĹalnoĹci firmy,
 
						 
					- 
						moĹźliwoĹÄ zwiÄkszenia wiarygodnoĹci, rzetelnoĹci marki,
 
						 
					- 
						dotarcie do nowej grupy odbiorców.
 
						 
				 
				
			 |