Reklama prasowa

reklama prasowa.jpg

Tradycyjna reklama prasowa jest nadal chętnie wybierana przez przedsiębiorców, zwłaszcza przez mniejsze firmy działające np. na rynku lokalnym. MoĹźe być ona bardzo skuteczna, ale tylko jeśli zostanie profesjonalnie przygotowana. Przy projekcie reklamy prasowej naleĹźy wystrzegać się kliku częstych błędów.

Nie wolno zalewać potencjalnego klienta informacjami, podając tylko te najwaĹźniejsze i w sposób rzeczowy. Badania wykazują, Ĺźe czytelnicy omijają tekst podany w formie ciągłej i nieprzejrzysty. Aby reklama przyciągnęła uwagę, naleĹźy przygotować odpowiedni nagłówek i oryginalne hasło reklamowe. Niezwykle istotna jest oprawa graficzna ogłoszenia. Dobrze dobrana grafika lub zdjęcie jest tym, na co w pierwszej kolejności zwraca uwagę konsument. NaleĹźy dopasować je zarówno do wielkości reklamy, jak i rodzaju pisma, w którym chcą Państwo zareklamować swój produkt.

Dzięki nam, mogą Państwo ustrzec się tych i wielu innych pułapek i przygotować skuteczną reklamę prasową. Nasza oferta zapewnia m. in.:

  • przygotowanie oryginalnego hasła reklamowego
  • opracowanie graficznej strony reklamy (zdjęcia, kolorystyka, czcionka)
  • budowanie świadomości marki (wyeksponowanie logo, dane kontaktowe)
  • dopasowanie projektu do profilu firmy i oczekiwań Klienta
  • dostosowanie reklamy do rodzaju publikacji


Przykładowe realizacje


reklama_miedzybrodzki.jpgreklama_real.jpgwmh_gazeta_cf.jpg