Tradycyjna reklama prasowa jest nadal chÄtnie wybierana przez przedsiÄbiorców, zwĹaszcza przez mniejsze firmy dziaĹajÄ
ce np. na rynku lokalnym. MoĹźe byÄ ona bardzo skuteczna, ale tylko jeĹli zostanie profesjonalnie przygotowana. Przy projekcie reklamy prasowej naleĹźy wystrzegaÄ siÄ kliku czÄstych bĹÄdów.
Nie wolno zalewaÄ potencjalnego klienta informacjami, podajÄ
c tylko te najwaĹźniejsze i w sposób rzeczowy. Badania wykazujÄ
, Ĺźe czytelnicy omijajÄ
tekst podany w formie ciÄ
gĹej i nieprzejrzysty. Aby reklama przyciÄ
gnÄĹa uwagÄ, naleĹźy przygotowaÄ odpowiedni nagĹówek i oryginalne hasĹo reklamowe. Niezwykle istotna jest oprawa graficzna ogĹoszenia. Dobrze dobrana grafika lub zdjÄcie jest tym, na co w pierwszej kolejnoĹci zwraca uwagÄ konsument. NaleĹźy dopasowaÄ je zarówno do wielkoĹci reklamy, jak i rodzaju pisma, w którym chcÄ
PaĹstwo zareklamowaÄ swój produkt.
|
DziÄki nam, mogÄ
PaĹstwo ustrzec siÄ tych i wielu innych puĹapek i przygotowaÄ skutecznÄ
reklamÄ prasowÄ
. Nasza oferta zapewnia m. in.:
-
przygotowanie oryginalnego hasĹa reklamowego
-
opracowanie graficznej strony reklamy (zdjÄcia, kolorystyka, czcionka)
-
budowanie ĹwiadomoĹci marki (wyeksponowanie logo, dane kontaktowe)
-
dopasowanie projektu do profilu firmy i oczekiwaĹ Klienta
-
dostosowanie reklamy do rodzaju publikacji
|